Portfolio

Project Management Ondersteuner: een onmisbare rol

In deze case schetsen we een beeld van een van de diensten die Argility (Ucility) opdrachtgevers biedt. Sinds 2018 werkt onze collega Marianne als Project Management Ondersteuner (PMO) voor een grote overheidsinstantie.

Wat doet een PMO?

In haar rol ondersteunt Marianne (binnen de kaders van het organisatiebrede huisvestingsplan) projecten in verbouw, nieuwbouw, renovatie en tijdelijke huisvesting.

Wat zij zoal doet:

  • Opdrachten opstellen naar aanleiding van offertes
  • Het monitoren en verzorgen van het financiële dashboard
  • De financiële rapportages voorbereiden
  • Het maandelijks verwerken van de facturen in het financieel dashboard
  • Direct ondersteunen projectleiders tijdens vergaderingen met de diverse gremia
  • Projectbijeenkomsten organiseren
  • Archiveren en adviseren,
  • Logboeken beheren
  • Projectmanagementdocumenten reviewen
  • Planningen bewaken
  • Alle documenten tijdens de (bouw)fase monitoren

Ook op zoek naar ondersteuning op het gebied van projectmanagement?

Onze professionals helpen je om je doelen te bereiken.

Neem contact op, we helpen je graag.